Twój koszyk
  • Twój koszyk zakupów jest pusty!

Logo - Wood Pole

Korzystanie z serwisu sklepu www.woodpole.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz  z naszą polityką prywatności i plików Cookies. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Podając dane osobowe Użytkownik wyraża zgodę na ich przetwarzanie. Użytkownik ma prawo do wglądu w ich treść oraz poprawiania i aktualizacji. Użytkownik oświadcza, że podane przez niego dane są prawdziwe i aktualne.

W przypadku nie wyrażenia powyższej zgody, nie może korzystać z www.woodpole.pl . Zgoda wyrażana jest poprzez rozpoczęcie procedury zakupów on-line. Regulamin z ważnych przyczyn tj. m. in. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobów płatności czy dostaw, może ulec  zmianie. Dlatego też w interesie użytkownika i jego obowiązkiem jest zapoznanie się przed dokonaniem jakiejkolwiek czynności, której następstwem będą określone skutki prawne, z aktualnie obowiązującym regulaminem.

 

2.       Sklep internetowy działający pod adresem www.WOODpole.pl jest własnością firmy:

Jan Mrotek Metod

Ul. Zakopiańska 6

64-920 Piła

NIP: 764-256-36-65

Firma jest zarejestrowana w CEIDG.

 

3.       Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

Sklep internetowy - sklep działający pod adresem www.woodpole.pl, oferujący towary za pośrednictwem sieci Internet.

Czas realizacji - czas, jaki sklep internetowy wyznacza na skompletowanie zamówienia i przekazanie go do wysyłki.

Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Kupujący - osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym.

Podmiot realizujący płatność - zewnętrzny podmiot pośredniczący w płatności przy użyciu przelewu elektronicznego, przelewu bankowego lub karty płatniczej.

Kurier - zewnętrzny podmiot realizujący dostawę zakupionych towarów na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu.

Siedziba sklepu - miejsce przygotowywania zamówień złożonych przez Klientów

4.       Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek 23 % VAT).

5.       Woodpole.pl jako producent stara się, aby opisy i parametry techniczne nie odbiegały od rzeczywistości. Jeżeli kupujący uzna jednak, że opisy oraz stan rzeczywisty jest różny, ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki

6.       Kupujący nabywa towar posługując się formularzem zamówienia dostępnym na stronie www.woodpole.pl

7.       Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej.

8.       Płatność za towar dokonuje się za pomocą bezpiecznego systemu płatności PayU. Transakcja odbywa się on-line za pośrednictwem bezpiecznego systemu PayU. Dane zamówień są transmitowane i szyfrowane zgodnie z protokołem SSL (Secure Socket Layer) bezpośrednio na serwerze PayU, w celu zapewnienia bezpieczeństwa transmisji danych zgodnie z przepisami.

9.       Płatności przelewem można dokonać na podane konto w potwierdzeniu zamówienia, które zostanie wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej po wykonaniu zamówienia. W przypadku przelewu bankowego, okres realizacji zamówienia zwiększa się o czas potrzebny na zaksięgowanie płatności przez bank.

 

I Oferta

1.       Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

2.       Kupujący składając zamówienie poprzez stronę internetową www.woodpole.pl, zgadza się na kupno wybranych towarów na zasadach określonych w opisie danego produktu.

3.       Wszystkie towary oferowane przez Sklep Internetowy są fabrycznie nowe, sprawne technicznie, wolne od wad oraz legalnie wprowadzone na rynek.

 

II Składanie zamówień

1.       Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptacja jego warunków.

2.       Zamówienia poprzez stronę internetowa www.woodpole.pl można składać przez całą dobę.

3.       Złożenie zamówienia równoznaczne jest z zawarciem umowy sprzedaży ze Sklepem Internetowym oraz obowiązkiem zapłaty.

4.       Kupujący dokonuje zamówienia przechodząc przez kolejne punkty:

·        wybranie zamawianych produktów

·        wybranie sposobu dostawy i płatności

·        wskazanie adresu dostawy,

·        opcjonalnie: danych, na jakie ma zostać wystawiona faktura

·        zatwierdzenie zamówienia z akceptacją regulaminu Sklepu Internetowego

 

III Warunki sprzedaży

1.       Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie www.woodpole.pl i wypełnić  formularz.

2.       Warunkiem rejestracji jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz zaakceptowanie Regulaminu. Nieprawidłowo złożone zamówienia nie będą rozpatrywane.

3.       Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, wybór liczby sztuk i kliknięcie znaku „do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.

4.       Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.

5.       Jeżeli zamówienie wzbudza wątpliwości WOODpole.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia.

6.       W przypadku zmiany cen przez sklep WOODpole.pl, firma zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania kupującego o tym fakcie. Kupujący ma prawo w takiej sytuacji do zrezygnować z zakupu.

7.       WOODpole.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.

8.       Dowodem sprzedaży jest faktura VAT na firmę lub osobę fizyczną. Aby otrzymać fakturę VAT należy podać dane firmy wraz z nr NIP w zakładce wiadomości dla sprzedającego/Uwagi. Zostanie ona wysłana do Państwa wraz z towarem. UWAGA, dowody zakupu znajdują się bezpośrednio w opakowaniu lub w liście przewozowym.

9.       Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).

10.    Sklep Internetowy ma również prawo do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.

11.    Sklep internetowy gwarantuje autentyczność faktur.

12.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury VAT.

13.    Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust. 4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: WOODpole.pl Jan Mrotek Metod, ul.Zakopiańska 6, 64-920 Piła lub elektronicznie na adres mailowy sklepu biuro@woodpole.pl



IV Realizacja zamówienia

1.       Czas realizacji zamówienia nie zawiera w sobie czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki przez Kuriera.

2.       W przypadku zamówienia złożonego z towarów o różnym czasie realizacji zamówienie może być realizowane w ciągu najdłuższego z podanych czasów realizacji.

3.       Płatność przelewem wydłuża czas realizacji o czas potrzebny na zaksięgowanie przelewu.

4.       W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

5.       W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sklep Internetowy może odstąpić od realizacji zamówienia w terminie trzydziestu dni od dnia jej zawarcia.

6.       Jeżeli z powodu braku towaru w magazynie oraz problemu ze sprowadzeniem towaru niemożliwa będzie realizacja zamówienia w określonym czasie Sklep Internetowy zobowiązuje się do kontaktu z Kupującym (poprzez e-mail podany przez Kupującego lub telefonicznie), oraz wspólnie z Kupującym dokonuje dalszych ustaleń w sprawie zamówienia.

 

V Wysyłka

1.       Zamówione towary są wysyłane do klienta za pośrednictwem firm kurierskich lub spedycji. Są one dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówieniowym. Formularz ten jest dostępny na stronie sklepu po wcześniejszej rejestracji oraz zalogowaniu.

2.       Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 10 do 14 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy sprzedającym, a Kupującym.

3.        W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania wpłaty na koncie firmy WOODpole.pl

4.       Po potrzymaniu przesyłki z towarem Kupujący ma obowiązek sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Ewentualne uszkodzenia należy natychmiastowo zgłosić kurierowi oraz wykonać ich dokumentację fotograficzną. Brak sprawdzenia może spowodować rozpatrzenie reklamacji na niekorzyść Kupującego.

5.       Sklep WOODpole.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi przewozowej i pocztowej.

6.       W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

7.       Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy WOODpole.pl nie są przyjmowane, chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

 

VI Zwroty i reklamacje

1.       Sprzęty zakupione w sklepie WOODpole.pl są objęte gwarancją na okres 12 mc od daty zakupu.
Podstawą do przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru. W przypadku otrzymania przez klienta gratisowych produktów dołączonych do produktów również podlegają  zwrotowi wraz ze zwracanym towarem.

2.       Gwarancje realizuje sprzedawca- firma WOODpole.pl. Kupujący zobowiązuje się dostarczyć serwisowany produkt na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji Sprzedający zwraca koszty wysyłki do serwisanta oraz pokrywa koszty wysyłki zwrotnej do Kupującego. W przypadku nie uznania reklamacji przez sprzedającego, kupujący pokrywa koszty wysyłki (sprzedający wysyła towar na koszt kupującego).

3.       Kupujący ma ustawowe prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Odsyłane produkty nie mogą być uszkodzone, muszą być w pełni sprawnie technicznie, powinny być zwracane w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

4.       Odstąpienie od umowy nie obowiązuje w przypadku, jeżeli produkt / towar był personalizowany, tzn. robiony pod zamówienie klienta. Produktami personalizowanymi są np. wszystkie rury jednoczęściowe robione na wymiar podany przez klienta.  

5.       Nie ponosimy odpowiedzialności za źle zapakowane przez klienta przesyłki, które uległy uszkodzeniu w transporcie w wyniku przewozu ich przez firmy kurierskie lub Pocztę Polską.

6.       W przypadku odstąpienia od umowy, kupujący powinien odesłać zakupiony towar, a Sprzedający zwrócić pełną kwotą zakupu wraz z kosztami transportu. Przed tym natomiast powinien skontaktować się ze sprzedającym w celu ustalenia adresu zwrotu oraz warunków. Kupujący powinien poinformować sprzedającego drogą mailową lub listownie o chęci odstąpienia od umowy. Następnie taki formularz wraz z numerem dowodu sprzedaży powinien dołączyć do przesyłki. Kupujący w mailu również powinien podać numer konta do zwrotu należności. Kupujący ma obowiązek zwrócić pełną wartość zakupionego towaru. Jeżeli zwracany sprzęt będzie nosił ślady użytkowania, sprzedający zastrzega sobie prawo do zwrotu niepełnej kwoty zamówienia, pomniejszonej o utraconą wartość sprzętu z powodu jego zużycia. Klient może zostać wezwany do pokrycia kosztów zmniejszenia wartości zwracanych produktów, jeśli wynika to z korzystania w inny sposób niż sprawdzenie cech i funkcjonalności towaru. Sprzedający poinformuje o tym fakcie drogą mailową kupującego.

7.       W przypadku, jeżeli produkt zostanie uszkodzony przez firmę przewozową należy spisać odpowiednie oświadczenie/protokół szkody w obecności kuriera. Na tej podstawie sprzedający będzie składał reklamacje do firm przewozowych. Protokół szkody stanowi również podstawę dla kupującego do ubiegania się o odszkodowania za przesyłkę. W przypadku nie spisania protokołu szkody, reklamacja może nie zostać rozpatrzona.

8.       W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu sklep nie pokrywa kosztów odesłania do klienta przesyłki zwrotnej.

9.       W przypadku zauważenia usterki wynikającej z wady produkcyjnej, Kupujący powinien niezwłocznie poinformować sprzedającego o tym drogą mailową i telefoniczną. Sprzedający umawia się z kupującym na odbiór od niego reklamowanego przedmiotu. Kupujący ma obowiązek starannie zapakować odsyłany przedmiot tak, aby nie doszło do uszkodzeń mechanicznych podczas transportu. Należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny poniżej na stronie, formularz należy dołączyć do reklamowanego przedmiotu.

10.    Gwarancja obejmuje jedynie odpowiedzialność za wady tkwiące w produkcie w momencie sprzedaży i nie obejmuje: uszkodzeń wynikających podczas transportu i przeładunku realizowanego przez kupującego, uszkodzeń na skutek klęsk żywiołowych, uszkodzeń wynikłych z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji użytkowania i obsługi. Nie obejmuje również uszkodzeń spowodowanych niedopełnieniem przez Kupującego obowiązku niezwłocznego zgłoszenia usterki, która możliwa była przy kupnie przedmiotu lub podczas późniejszego użytkowania.

11.    Między gwintem, a kopułą i łożyskiem może wystąpić niewielki luz, który nie jest wadą produktu i nie podlega gwarancji.

12.    Po naprawieniu i odesłaniu produktu przez sprzedającego, Kupujący ma obowiązek potwierdzić każdą naprawę gwarancyjną poprzez wysłanie maila na adres WOODpole.pl w terminie do 7 dni od daty otrzymania naprawionego sprzętu. Brak wysłania maila po naprawie oznacza akceptacje stanu po naprawie opisanego w protokole gwarancyjnym. Kopia protokołu gwarancyjnego wysyłana jest w przesyłce zwrotnej do klienta.  

13.    W przypadku zakupu przez klienta towaru z przeceny lub wyprzedaży, wymienione w opisie wady obniżające wartość produktu nie podlegają reklamacji.

14.    Towary zakupione przez firmy nie podlegają zwrotowi.

15.    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

1. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.

2. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.

3. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.

 

Formularz reklamacji

VII Wymiana

1.       Wymianie podlegają towary nieuszkodzone oraz takie, które nie zostały spersonalizowane czy zrobione na zamówienie. Towar można wymienić do 14 dni od otrzymania. Klient pokrywa koszty odesłania towaru do WOODpole.pl oraz koszt wysyłki do klienta przez firmę.

2.       Nr konta do przelewów kosztów przesyłki: ING: 37 1050 1520 1000 0097 1958 6886

3.       WOODpole.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysłania towaru do czasu otrzymania przelewu pokrywającego przesyłkę. 

Adres do zwrotów/ wymiany:

WOODpole.pl

Jan Mrotek Metod

Ul.Zakopiańska 6

64-920 Piła

 

VIII Postanowienia końcowe

1.       Produkty prezentowane na stronach Sklepu Internetowego WOODpole.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

2.       W sprawach nieokreślonych przez niniejszy regulamin należy stosować odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisów innych aktów prawnych.

3.       Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Jan Mrotek Metod w ramach WOODpole.pl będą rozstrzygane przez odpowiednie organy dla siedziby sprzedającego.