Korzystanie
z serwisu sklepu www.woodpole.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego
regulaminu oraz z naszą polityką prywatności i plików Cookies. Podanie
danych osobowych jest dobrowolne. Podając dane osobowe Użytkownik wyraża zgodę
na ich przetwarzanie. Użytkownik ma prawo do wglądu w ich treść oraz
poprawiania i aktualizacji. Użytkownik oświadcza, że podane przez niego dane są
prawdziwe i aktualne.
W przypadku nie wyrażenia powyższej zgody, nie może korzystać
z www.woodpole.pl . Zgoda wyrażana jest poprzez rozpoczęcie procedury
zakupów on-line. Regulamin z ważnych przyczyn tj. m. in. zmiana przepisów
prawa, zmiana sposobów płatności czy dostaw, może ulec zmianie. Dlatego
też w interesie użytkownika i jego obowiązkiem jest zapoznanie się przed
dokonaniem jakiejkolwiek czynności, której następstwem będą określone skutki
prawne, z aktualnie obowiązującym regulaminem.
2.
Sklep internetowy działający pod adresem www.WOODpole.pl jest
własnością firmy:
Jan Mrotek Metod
Ul. Zakopiańska 6
64-920 Piła
NIP: 764-256-36-65
Firma jest zarejestrowana w CEIDG.
3.
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
Sklep internetowy - sklep działający pod adresem www.woodpole.pl,
oferujący towary za pośrednictwem sieci Internet.
Czas realizacji - czas, jaki sklep internetowy wyznacza na
skompletowanie zamówienia i przekazanie go do wysyłki.
Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy.
Kupujący - osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie
Internetowym.
Podmiot realizujący płatność - zewnętrzny podmiot pośredniczący w
płatności przy użyciu przelewu elektronicznego, przelewu bankowego lub karty
płatniczej.
Kurier - zewnętrzny podmiot realizujący dostawę zakupionych
towarów na adres wskazany przez kupującego w zamówieniu.
Siedziba sklepu - miejsce przygotowywania zamówień złożonych przez
Klientów
4.
Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają
podatek 23 % VAT).
5.
Woodpole.pl jako producent stara się, aby opisy i parametry
techniczne nie odbiegały od rzeczywistości. Jeżeli kupujący uzna jednak, że
opisy oraz stan rzeczywisty jest różny, ma prawo do złożenia reklamacji w
terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki
6.
Kupujący nabywa towar posługując się formularzem zamówienia
dostępnym na stronie www.woodpole.pl
7.
Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet
Explorer, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio
skonfigurowanej.
8.
Płatność za towar dokonuje się za pomocą bezpiecznego systemu
płatności PayU. Transakcja odbywa się on-line za pośrednictwem bezpiecznego
systemu PayU. Dane zamówień są transmitowane i szyfrowane zgodnie z protokołem
SSL (Secure Socket Layer) bezpośrednio na serwerze PayU, w celu zapewnienia
bezpieczeństwa transmisji danych zgodnie z przepisami.
9.
Płatności przelewem można dokonać na podane konto w
potwierdzeniu zamówienia, które zostanie wysłane za pośrednictwem poczty
elektronicznej po wykonaniu zamówienia. W przypadku przelewu bankowego, okres
realizacji zamówienia zwiększa się o czas potrzebny na zaksięgowanie płatności
przez bank.
I Oferta
1.
Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w
rozumieniu art.61 Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
2.
Kupujący składając zamówienie poprzez stronę internetową
www.woodpole.pl, zgadza się na kupno wybranych towarów na zasadach określonych
w opisie danego produktu.
3.
Wszystkie towary oferowane przez Sklep Internetowy są fabrycznie
nowe, sprawne technicznie, wolne od wad oraz legalnie wprowadzone na rynek.
II Składanie zamówień
1.
Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z Regulaminem
oraz akceptacja jego warunków.
2.
Zamówienia poprzez stronę internetowa www.woodpole.pl można
składać przez całą dobę.
3.
Złożenie zamówienia równoznaczne jest z zawarciem umowy sprzedaży
ze Sklepem Internetowym oraz obowiązkiem zapłaty.
4.
Kupujący dokonuje zamówienia przechodząc przez kolejne punkty:
·
wybranie zamawianych produktów
·
wybranie sposobu dostawy i płatności
·
wskazanie adresu dostawy,
·
opcjonalnie: danych, na jakie ma zostać wystawiona faktura
·
zatwierdzenie zamówienia z akceptacją regulaminu Sklepu
Internetowego
III Warunki sprzedaży
1.
Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie
www.woodpole.pl i wypełnić formularz.
2.
Warunkiem rejestracji jest podanie danych osobowych oznaczonych,
jako obowiązkowe oraz zaakceptowanie Regulaminu. Nieprawidłowo złożone
zamówienia nie będą rozpatrywane.
3.
Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, wybór
liczby sztuk i kliknięcie znaku „do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru,
Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu
odbioru zamówienia.
4.
Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez
Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy
odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
5.
Jeżeli zamówienie wzbudza wątpliwości WOODpole.pl zastrzega sobie
prawo do odmowy realizacji takiego zamówienia.
6.
W przypadku zmiany cen przez sklep WOODpole.pl, firma zobowiązuje
się do niezwłocznego poinformowania kupującego o tym fakcie. Kupujący ma prawo
w takiej sytuacji do zrezygnować z zakupu.
7.
WOODpole.pl zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży
niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
8.
Dowodem sprzedaży jest faktura VAT na firmę lub osobę fizyczną.
Aby otrzymać fakturę VAT należy podać dane firmy wraz z nr NIP w zakładce
wiadomości dla sprzedającego/Uwagi. Zostanie ona wysłana do Państwa wraz z
towarem. UWAGA, dowody zakupu znajdują się bezpośrednio w opakowaniu lub w
liście przewozowym.
9.
Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na wystawianie i
przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania
oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz
udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur
(Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).
10.
Sklep Internetowy ma również prawo do wystawiania i przesyłania
faktur w formie papierowej.
11.
Sklep internetowy gwarantuje autentyczność faktur.
12.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne dane Kupującego
wskazane przez niego przy rejestracji, jako właściwe do wystawienia faktury
VAT.
13.
Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji zgodnie z § 3 ust.
4 rozporządzenia w drodze pisemnego oświadczenia woli na adres: WOODpole.pl Jan
Mrotek Metod, ul.Zakopiańska 6, 64-920 Piła lub elektronicznie na adres mailowy
sklepu biuro@woodpole.pl
IV Realizacja zamówienia
1.
Czas realizacji zamówienia nie zawiera w sobie czasu potrzebnego
na dostarczenie przesyłki przez Kuriera.
2.
W przypadku zamówienia złożonego z towarów o różnym czasie
realizacji zamówienie może być realizowane w ciągu najdłuższego z podanych
czasów realizacji.
3.
Płatność przelewem wydłuża czas realizacji o czas potrzebny na
zaksięgowanie przelewu.
4.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem czas
realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta
rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia Sklep
Internetowy może odstąpić od realizacji zamówienia w terminie trzydziestu dni
od dnia jej zawarcia.
6.
Jeżeli z powodu braku towaru w magazynie oraz problemu ze
sprowadzeniem towaru niemożliwa będzie realizacja zamówienia w określonym
czasie Sklep Internetowy zobowiązuje się do kontaktu z Kupującym (poprzez
e-mail podany przez Kupującego lub telefonicznie), oraz wspólnie z Kupującym
dokonuje dalszych ustaleń w sprawie zamówienia.
V Wysyłka
1.
Zamówione towary są wysyłane do klienta za pośrednictwem firm
kurierskich lub spedycji. Są one dostarczane pod adres wskazany w formularzu
zamówieniowym. Formularz ten jest dostępny na stronie sklepu po wcześniejszej
rejestracji oraz zalogowaniu.
2.
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 10 do 14 dni
roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia
zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy
sprzedającym, a Kupującym.
3.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia
wydłuża się o czas zaksięgowania wpłaty na koncie firmy WOODpole.pl
4.
Po potrzymaniu przesyłki z towarem Kupujący ma obowiązek
sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia czy
nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Ewentualne uszkodzenia
należy natychmiastowo zgłosić kurierowi oraz wykonać ich dokumentację
fotograficzną. Brak sprawdzenia może spowodować rozpatrzenie reklamacji na
niekorzyść Kupującego.
5.
Sklep WOODpole.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie
spowodowane niewywiązaniem się przez firmy kurierskiej z umów obsługi
przewozowej i pocztowej.
6.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o
tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
7.
Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy WOODpole.pl
nie są przyjmowane, chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
VI Zwroty i reklamacje
1.
Sprzęty zakupione w sklepie WOODpole.pl są objęte gwarancją na
okres 12 mc od daty zakupu.
Podstawą do przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru. W przypadku
otrzymania przez klienta gratisowych produktów dołączonych do produktów również
podlegają zwrotowi wraz ze zwracanym towarem.
2.
Gwarancje realizuje sprzedawca- firma WOODpole.pl. Kupujący
zobowiązuje się dostarczyć serwisowany produkt na własny koszt. W przypadku
uznania reklamacji Sprzedający zwraca koszty wysyłki do serwisanta oraz pokrywa
koszty wysyłki zwrotnej do Kupującego. W przypadku nie uznania reklamacji przez
sprzedającego, kupujący pokrywa koszty wysyłki (sprzedający wysyła towar na
koszt kupującego).
3.
Kupujący ma ustawowe prawo do zwrotu zakupionego produktu bez
podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni. Odsyłane
produkty nie mogą być uszkodzone, muszą być w pełni sprawnie technicznie,
powinny być zwracane w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w
granicach zwykłego zarządu.
4.
Odstąpienie od umowy nie obowiązuje w przypadku, jeżeli produkt /
towar był personalizowany, tzn. robiony pod zamówienie klienta. Produktami
personalizowanymi są np. wszystkie rury jednoczęściowe robione na wymiar podany
przez klienta.
5.
Nie ponosimy odpowiedzialności za źle zapakowane przez klienta
przesyłki, które uległy uszkodzeniu w transporcie w wyniku przewozu ich przez
firmy kurierskie lub Pocztę Polską.
6.
W przypadku odstąpienia od umowy, kupujący powinien odesłać
zakupiony towar, a Sprzedający zwrócić pełną kwotą zakupu wraz z kosztami transportu. Przed tym natomiast powinien skontaktować się ze sprzedającym
w celu ustalenia adresu zwrotu oraz warunków. Kupujący powinien poinformować
sprzedającego drogą mailową lub listownie o chęci odstąpienia od umowy.
Następnie taki formularz wraz z numerem dowodu sprzedaży powinien dołączyć do
przesyłki. Kupujący w mailu również powinien podać numer konta do zwrotu
należności. Kupujący ma obowiązek zwrócić pełną wartość zakupionego towaru.
Jeżeli zwracany sprzęt będzie nosił ślady użytkowania, sprzedający zastrzega
sobie prawo do zwrotu niepełnej kwoty zamówienia, pomniejszonej o utraconą
wartość sprzętu z powodu jego zużycia. Klient może zostać wezwany do pokrycia
kosztów zmniejszenia wartości zwracanych produktów, jeśli wynika to z
korzystania w inny sposób niż sprawdzenie cech i funkcjonalności towaru.
Sprzedający poinformuje o tym fakcie drogą mailową kupującego.
7.
W przypadku, jeżeli produkt zostanie uszkodzony przez firmę
przewozową należy spisać odpowiednie oświadczenie/protokół szkody w obecności
kuriera. Na tej podstawie sprzedający będzie składał reklamacje do firm
przewozowych. Protokół szkody stanowi również podstawę dla kupującego do
ubiegania się o odszkodowania za przesyłkę. W przypadku nie spisania protokołu
szkody, reklamacja może nie zostać rozpatrzona.
8.
W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego
produktu sklep nie pokrywa kosztów odesłania do klienta przesyłki zwrotnej.
9.
W przypadku zauważenia usterki wynikającej z wady produkcyjnej,
Kupujący powinien niezwłocznie poinformować sprzedającego o tym drogą mailową i
telefoniczną. Sprzedający umawia się z kupującym na odbiór od niego
reklamowanego przedmiotu. Kupujący ma obowiązek starannie zapakować odsyłany
przedmiot tak, aby nie doszło do uszkodzeń mechanicznych podczas transportu.
Należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny poniżej na stronie, formularz
należy dołączyć do reklamowanego przedmiotu.
10.
Gwarancja obejmuje jedynie odpowiedzialność za wady tkwiące w
produkcie w momencie sprzedaży i nie obejmuje: uszkodzeń wynikających podczas
transportu i przeładunku realizowanego przez kupującego, uszkodzeń na skutek
klęsk żywiołowych, uszkodzeń wynikłych z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem,
wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji użytkowania i obsługi. Nie obejmuje
również uszkodzeń spowodowanych niedopełnieniem przez Kupującego obowiązku
niezwłocznego zgłoszenia usterki, która możliwa była przy kupnie przedmiotu lub
podczas późniejszego użytkowania.
11.
Między gwintem, a kopułą i łożyskiem może wystąpić niewielki luz,
który nie jest wadą produktu i nie podlega gwarancji.
12.
Po naprawieniu i odesłaniu produktu przez sprzedającego, Kupujący
ma obowiązek potwierdzić każdą naprawę gwarancyjną poprzez wysłanie maila na
adres WOODpole.pl w
terminie do 7 dni od daty otrzymania naprawionego sprzętu. Brak wysłania maila
po naprawie oznacza akceptacje stanu po naprawie opisanego w protokole
gwarancyjnym. Kopia protokołu gwarancyjnego wysyłana jest w przesyłce zwrotnej
do klienta.
13.
W przypadku zakupu przez klienta towaru z przeceny lub wyprzedaży,
wymienione w opisie wady obniżające wartość produktu nie podlegają reklamacji.
14.
Towary zakupione przez firmy nie podlegają zwrotowi.
15.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
W przypadku, gdy
postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta
rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
1. Mediacji
prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie
jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
2. Pomocy właściwego
terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim
Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o
rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest
bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
3. Bezpłatnej pomocy
miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów.
VII Wymiana
1.
Wymianie podlegają towary nieuszkodzone oraz takie, które nie
zostały spersonalizowane czy zrobione na zamówienie. Towar można wymienić do 14
dni od otrzymania. Klient pokrywa koszty odesłania towaru do WOODpole.pl oraz
koszt wysyłki do klienta przez firmę.
2.
Nr konta do przelewów kosztów przesyłki: ING: 37 1050 1520 1000
0097 1958 6886
3.
WOODpole.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysłania towaru
do czasu otrzymania przelewu pokrywającego przesyłkę.
Adres do zwrotów/ wymiany:
WOODpole.pl
Jan Mrotek Metod
Ul.Zakopiańska 6
64-920 Piła
VIII Postanowienia końcowe
1.
Produkty prezentowane na stronach Sklepu Internetowego WOODpole.pl
nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
2.
W sprawach nieokreślonych przez niniejszy regulamin należy
stosować odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisów innych aktów
prawnych.
3.
Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Jan Mrotek
Metod w ramach WOODpole.pl będą rozstrzygane przez odpowiednie organy dla
siedziby sprzedającego.